duminică, 31 ianuarie 2010

reboot

o nostalgie, două nostalgii. mai multe nostalgii.
nici nu mi le mai amintesc pentru că a trecut prea mult timp din momentul în care am uitat că pot să simt. și pentru că sunt multe luni, zile, ore, secunde... la mijloc, am decis să iau o literă (evident, la întâmplare), chiar cea care e a 23-a pe portativ. nu era vorba de muzică, dar eu așa vreau să cred. literei i-am adăugat un 2, cu funcția SUPERscript. ca să fie dublată, ca să recuperez timpul omis în timpul documentării științifice.

30 noiembrie, 20 decembrie anul trecut. artificii, rame negre, ecusoane cu pseudonime, ceaiuri, portocale îmbibate în vin și multe ore în care mi-am zgâriat tegumentul coatelor pe blatul acela de lemn.
dar...
1 ianuarie. trinitrotoluen ravasitor.
poate că de aici începe, poate că reiau, poate că. vedem

Niciun comentariu: