joi, 22 mai 2008

Scrie-mi povestea

Dacă îmi scrii şi mie câteva rânduri, în speranţa că într-o zi, indiferent care, mi se vor alinia cuvintele pe liniile vieţii, te voi proclama o zeiţă. Nu mă dezamăgi pe tărâmul imposibilului, unde visele nu mor niciodată, iar ideaticul devine banalul cotidian. Aruncă-mă la momentul potrivit în braţele personajului potrivit din poveste, pentru a crea o mezoformă între copilărie şi maturitate, deşart şi meritul de a trăi, imposibil şi mereu. Dă-ne mâna de ajutor care să nu se scape şi să ne zgârie cu unghiile, iar dacă greşeşti, dă-mi un pansament sufletesc, ca să îmi pot vindeca rănile, apoi desprinde-mi tu urmele ce rămân dacă basmul tău dă greş. Spune-i despre săruturile pe stomacul gol, de atingerile cu un ceai verde şi inhalarea vaporilor de iubire care sunt singura şansă de ieşire din decadenţa lui perpetuă. Aşteaptă-te la orice catastrofă, dar totuşi ia-ţi stiloul şi scrie, orice îţi trece prin cap.
Cântă-mi.Hazardează-te. Imaginează-mă. Şi îţi voi da obiecte stricate, pe care le vei repara.







Eloize - Prin Interludii
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: