luni, 28 iulie 2008

ACcidente/

Îmi amintesc fiecare detaliu, fiecare respiraţie sacadată pe care mi-o laşi pe pielea încălzită. Cum ţi se încreţesc şuviţele de păr în jurul gatului, cum mie îmi cade breteaua de pe umărul stâng... Sărutul de pe ultima vertebră a şirei spinarii pe care mi l-ai imprimat la ora 19:47.

Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

De când s-au epuizat toate vorbele astea de prisos? Niciun sens pentru 3 minute pe noapte, în care visez basme pe care nu mi le voi aminti niciodata în totalitate.
Îţi dai seama că de aici nu vom merge mai departe pentru că sinapsele omeneşti sunt mai valoroase decât cele erotice, pe care o dată ce le rupi, sunt ca nişte neuroni ce îşi pierd rolul în procesul gândirii. Deschide-ţi ochii şi vezi lumea aşa cum e, simplă, fără dacă, făra poate şi fără idei absolute care te înalţă, culmea! În jos. Alege să câştigi un suflet, nu să ţi-l cumperi pentru o perioada nelimitată de timp şi apoi să îi oferi drept prieten un sac menajer cu care să îşi continue existenţa.
Dar... Şi nu mai ofta, pentru că timpul tău va veni.
Bine ai venit acasă! Mi-a fost dor de tine. Foarte dor.



Led Zeppelin - Your time is gonna come
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: